За ВСУ "Черноризец Храбър"

Майсторски клас по дигитален маркетинг се проведе през уикенда във Варненския свободен университет.

Разликата между маркетинга днес и преди десет години, уеб инструментите и тяхната употреба, интернет, социалните медии, новите пространства за комуникиране на идеи и бизнес решения, интернет рекламата и оптимизацията обсъждаха участници и лектори в проведения във Варненския свободен университет „Черноризец Храбър“ майсторски клас „Дигитален маркетинг“.


В събитието, част от проекта "Трансфер на иновации - Ковънтри", участваха, както студенти, така и професионалисти от различни области, включително собственици на бизнеси и сайтове, маркетолози, PR експерти, уеб разработчици.

Лектори в него бяха Ивелина Атанасова от  Newtrend: Media | Marketing | Events и  Дими Илиева от First Online Solutions.

 

Ивелина Атанасова е консултант по стратегически маркетинг и бизнес стратегии, собственик на Newtrend: Media | Marketing | Events с отличие за най-добра онлайн медия на България през 2012г и организатор на Digital KidZ - първата конференция в България, посветена на децата и технологиите. Има над 10 години опит в областта на маркетинга и рекламата, води различни вътрешно корпоративни обучения в областта.

 

 

Дими Илиева работи в сферата на дигиталния маркетинг и комуникации през последните 5 години. Клиентите и проектите й включват, както малки и средни бизнеси в България, така и международни брандове от Великобритания, континентална Европа, Катар и други. Кариерата си в онлайн маркетинга започва като Digital PR в една от първите варненски агенции за дигитален маркетинг и онлайн комуникации с малък екип от 10 души. Днес се радва на предизвикателството да бъде Стратегически маркетинг мениджър във First Online Solutions - компания с над 450 служители и офиси на 3 континента, и да реализира проекти, за които всеки професионалист в тази сфера мечтае.

В рамките на два дни (17-ти и 18-ти януари) двете дами споделиха с участниците своя практически опит и последните новости в теорията и практиката, свързани с дигиталния маркетинг.

„Бяхме много доволни не само от присъствието на толкова много хора на събитието, но и от обратната връзка, която получихме след него“, споделят организаторите на майсторския клас от катедра „Информатика“ на Варненския свободен университет. Според тях жажда за знания трябва да бъде безкрайна, не само в личен аспект, но и на корпоративно ниво. Промените в областта на дигиталния маркетинг са много динамични. В интернет за една минута се изпращат 204 милиона електронни писма, извършват се 277 хиляди влизания в Facebook, правят се два милиона запитвания в Google. Според едно проучване очакванията за 2015 и 2016 г. са четирикратно увеличение на глобалния интернет трафик. Това се дължи на социално-медийния модел на общуване, който поддържа зашеметяващ растеж. Ето защо ние трябва да инвестираме в нашето образование и в развитие на практическите умения и дигитални компетенции.

Следващият майсторски клас, организиран от университетската Академия „Знание и иновации“ е посветен на друга актуална тема - Бизнес ангелите като форма на финансиране на бизнеса. Лектори в него ще бъдат вече познатите на варненската публика д-р Ели Мирон и д-р Гилад Равид от университета Бен Гурион в Израел.

 


by ВСУ Черноризец Храбър

Галерия